Just another diss before Christmas

HejHej!

Idag drar jag upp till kalla norrland för att fira en snöfylld jul! Vi får se om datorn följer med, hoppashoppas!

Förlåt för att det varit så dåligt med uppdateringar, har försökt att ta ledigt från allt som har med arbete och plugg att göra.

Nu såhär när julafton närmar sig brukar mantro att folk blir snällare, men inte i musikvärlden, dissarna bara regnar över artisterna! Och vi gläds för på något sett använder de sin ilska till något kreativt.

Dj Moondawg Presents Drew Sidora Ft Sly Polaroid- Not Alone (Yung Berg Diss)




Pussar

Say what you wanna say
Postat av: Anonym

hejhej:) skitbra blogg de här verkligen! har hittat så många bra låtar härifrån..

får jag bara fråga en sak utan att du tar illa upp eller så, men vilket nationalitet är du?

bara tänkte så här de är inte så många svenska tjejer som lyssnar på sån musik (jag är svensk) men de är inte heller så många utländska som har släkt i norrland så jag bara undrar!



2008-12-22 @ 16:27:19
Postat av: HipHopBreeze

Anonym: Tack så mycket! Haha, det är ingen fara tar inte alls illa upp! :) Inser själv att det inte är så många helsvenskar som lyssnar på sån här musik (fattar inte vf). Är inte helt svensk (ingen är väl det i sverige?) men ser iaf ut som den "typiska" svensken med blont hår blåa ögon och asblek hy haha:P



God Jul!




Ha en god jul puss!

2008-12-23 @ 15:28:32
URL: http://hiphopbreeze.blogg.se/

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0