This relationship is unhealthy

Kan ni tänka er vilken skillnad hela Idol-hysterin kan göra för en människas liv? Ena dagen är man ingen och nästa är man världskändis.

Ofta är det American-Idol gänget som skickar ut nya stjärnskott som slår igenom världen över, men inte den här gången!!
Jessica Mauboy var med i Australian Idol men kom "bara" på andra plats. Ändå fixade hon skivkontrakt, har hunnit vara med i en popgrupp och satsar nu på solokarriären.

Jessica Mauboy och Flo Rida har nu gjort en låt tillsammans och jag kan meddela att den är riktigt bra! Det är en låt som man verkligen kan sjunga med i och som många kan relatera till eftersom den handlar om att hon är i ett dåligt förhållande och borde avsluta den men hon inte kan för she keeps "Running back". Hennes album släpps den 22 november så håll utkik!

Här har ni videon mina vänner!




Pussar

Say what you wanna say
Postat av: Nathalie

jag älskar din blogg!

2008-11-19 @ 18:13:57
URL: http://kiisah.blogg.se/
Postat av: HipHopBreeze

Tack så mycket!!:D Vad glad jag blir:D:D

2008-11-19 @ 21:38:23
URL: http://hiphopbreeze.blogg.se/

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0