The other side of my mp3

Good morning eller ja, god dag!

Man kan ju tro att jag bara lyssnar på Hiphop, Rnb och rap, men så är faktiskt inte fallet.
Tro det eller ej, så är en av mina favoritartister Enya.

Lyssnar även på Cute Is What We Aim For, Death Cab For Cutie, Imogen Heap, Evanescence, Jack Johnson, 3 Doors Down och en mängd andra artister/ band.
Men mestadels är det enskilda låtar från olika artister snarare än bara låtar från en speciell artist. Tex är en av mina absoluta favoritlåtar Joseph Arthur- Honey and The Moon ( har älskat den låten i flera år och den fortsätter vara min favorit ). 
Jag har en grov addiction för musik från tv-serien The OC, halva min mp3 är bara låtar ifrån The OC, skämtar inte!! Sufjan Stevens är också en favorit. :)

Så här får ni lite bra musik från andra sidan av min mp3, haha ganska deppig musik men jag gillar det;

Sia- Breathe Me



3 Doors Down- Let Me Go ( checka in Kryptonite! )



Seether- Broken



Joseph Arthur- Honey And The Moon



Patrick Park- Something Pretty



Enya- Caribbean Blue



Vanessa Carlton- Ordinary Day



Blev ett ganska långt inlägg

Hope you like it,

Ciao

Say what you wanna say
Postat av: Mikaela

hej hoppas allt är bra ha en bra dag och en glad påsk

2009-04-08 @ 15:41:04
URL: http://experienceno1.blogspot.com

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0