Don't hold back

Hej Allihopa!

Tänkte bara påminna er om att våga vara er själva och våga göra något impulsivt!

Tycker du om den där apsnygga tröjan men inte din kompis, skit i henne/honom då! Det är du som ska använda den inte din kompis.

Känner du för att klippa lugg men hälften av alla du frågat har sagt " nej det kommer bli asfult", skit i det. Andra hälften tyckte kanske att du skulle passa i det. Vad spelar det ändå för roll, du vet inte förrän du provat.

Ibland kan jag bli trött på att höra "klä dig inte så du borde använda mer såna här kläder". Jag vill klä mig som jag vill för jag tycker om det och för att jag känner mig bekväm och snygg i det. Tyvärr händer det ofta att man lyssnar och lägger tillbaka det där toppen man tyckte var så himla fin, för att alla andra tyckte den var ful.

Mitt nyårslöfte var att jag skulle sluta bry mig om vad andra tycker om mig, och våga mer.

Nu måste jag gå och sova, mitt jobb imorgon är att övertala tillbaka Y om att klippa sig. Hon har pratat om att klippa håret kortare i säkert ett år tills S förklarade för henne att det kommer bli jättefult och att hon kommer ångra sig efter.
Så nu vågar hon inte längre... hon måste också våga mer!

Obs! Detta gäller absolut för fjortisar, de måste seriöst ta bort kakan i ansiktet och idominsalvan, ser ju förfan inte klokt ut!


En godnattsång;

Khao ft. Lil Wayne- Girl Don't U Do That



Pussar

Say what you wanna say

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0