A question

Tjena folket!

Redovisningen gick helt okej, var lite nervös och  staka mig men annars gick allt bra. Jag och S gick sedan och åt på Vapiano, de har sjukt god mat och sedan träffa jag N ett tag och gick till Donken.

Fick höra att min bärbara dator som jag pajjade för ett tag sedan snart är påväg hem igen, jippie! My baby I have missed you so much. Jag skulle fan passa på kontorsjobb för det enda jag gör om dagarna är att vara inne på datorn. Vilket resulterade i att moderkortet brann upp för att datorn aldrig fick vila... hahaha, so pathetic!

Sitter just nu och väntar på att en låt ska laddas upp på Youtube, den är skitbra men tydligen är det bara jag som tycker det? Fan får väl lägga upp en Z-share-länk istället.... jag är seriöst beroende av musik!


Btw, på en skala av 1-10, hur viktigt är musik för dig?


Say what you wanna say
Postat av: Anonym

15! LEVER FÖR MIN MUSIK! :D

2009-06-09 @ 19:35:26
Postat av: Sanna

En jäävligt stark 9!! :DD

2009-06-09 @ 20:45:33
URL: http://missindependent.devote.se
Postat av: Reader

En klar 10!

2009-06-09 @ 20:58:00

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0