All in a day's work

Har varit ganska inåtvänd hela veckan, bara suttit och lyssnat på musik istället för att prata med mina vänner. De börjar bli lite irriterade. Vilken tur de hade idag då, för min Ipods batterier var slut så jag var "tvungen" att umgås, hehe.

Under kvällen har det dock rullat på en massa nya bra låtar. Vissa dagar kan det bara vara skit som kommit ut, men idag var alltså en bra dag. Tex har jag hittat den här grymma hiphop-artisten, Saigon.


Han och musikproducenten Statik Selektah skulle spela in en låt, men det verkade som om inspirationen spirade och de slutade dagen med att ha spelat in 10 låtar, allt på mindre än 24h! Applåder. Så igår släppte han sitt album som passande nog heter "All In A Day's Work".

Saigon - To Be Told



Saigon - The Reason



Ciao

Say what you wanna say

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0