Ändrade planer

Hej, kom precis hem,

Dagen blev inte riktigt som planerat, istället har jag spenderat den på akuten på Karolinska sjukhuset. Jag som hatar sjukhus med alla sina sprutor och sjukdomar, men såklart vad gör man inte för sin familj?

Det är så idiotiskt, man kommer dit och berättar vad som hänt, tvingas vänta på en ny doktor för att berätta exakt samma historia och slutligen få vänta IGEN på ytterligare en doktor. Det här fortsättade tills vi hade pratat med fem olika läkare, och berättat exakt samma sak.
 
Ska inte gå in på vad som hade hänt, men det var som tur var inget allvarligt. Förhoppningsvis blir allt bättre snart!

Nu är jag iaf hemma, ska börja laga mat och snart sätta mig och se på melodifestivalen med mamma. Hon har bunkrat upp med ostar, oliver och en massa annat gott.

Ni får ha det så bra så kanske vi hörs senare ikväll,

Pussar

Say what you wanna say
Postat av: stina

Hej. Kolla in filmen Drive Safe på min blogg och upptäck hur snabbt allt bara kan tas ifrån en om vi inte blir lite mer uppmärksamma. Filmen har gripande och starka delar.

VARNAR känsliga tittare.



Ps, titta även filmen om Barnmisshandlen som finns 5 inlägg ner. Budsakpet måste runt i världen. Hjälp mig.



Mvh Stina

2009-05-16 @ 23:42:25
URL: http://stiiiinas.blogg.se/

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0