Today

Hejhej,

Skulle egentligen gjort ett franskaprov på Universitetet imorse. Det är ungefär som högskoleprovet men på franska.
Kom på igår att jag inte hade något leg ( den blev snodd på min skiva) och enligt min lärare var man tvungen att ha det för att kunna göra provet, så jag gick inte. Så när provet hade tagit slut smsar jag L som hade gjort den och hon säger att de inte kollade leg, FAN! Nu måste jag vänta tills i november på att få göra det här provet. Suck!

Aja, fick iaf en lite sovmorgon för första gången på evigheter. Sista provet för mig är på måndag, i biologi så det är busenkelt, efter det kan jag ta hur många sovmorgonar som helst!!! Ska dra ut och leta efter skor igen snart, hittar inga som passar till min turkosa balklänning!! Skitirriterande..

Vad ska ni göra idag?


Say what you wanna say
Postat av: Anonym

http://gratismakeup.se/Register.asp?r=89380



skit kul att få hem presentkort faktiskt :)

så varför inte göra medlem?

2009-05-16 @ 17:47:47

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0