I feel like punching something

Arg, frustrerad och stressad. Så känner jag just nu. 

Arg över att klänningen inte passade, tillbaka till ruta ett då.

Frustrerad över att jag inte kan få folk att förstå skillnaden mellan en bra låt och en bra flaklåt. 

Stressad över att jag har en fysikredovisning imorgon och den kommer gå åt helvete, att jag måste hitta en ny studentklänning och att jag måste lära mig att mixa och smälta ihop låtar till flaket så det inte var tredje minut blir tyst i några sekunder!

Angående studentklänning och DJ:a tar jag gärna emot tips, men om kläder; nämn inte Nelly, Asos eller Chicy, där har jag redan varit och rotat. :(

Här har ni låtarna jag lovade från Paul Wall, finally! Lite bra saker idag iaf.

Paul Wall ft. Marty James Of One Block Radius- I Grind



Paul Wall ft. Kobe- I Need Mo ( la upp den tidigare)



Paul Wall- Look At Me Now



Pussar

Say what you wanna say
Postat av: Bea

Hoppas du får en bra helg :)

2009-05-14 @ 23:58:10
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0