Varför jag bloggar

Det verkar som om jag måste klargöra lite saker här eftersom vissa inte fattat.

Jag startade den här bloggen för att jag ville dela med mig av min musiksmak, av nya låtar som kom ut. Jag ville att folk som älskar samma musik som jag, men aldrig orkar eller har tid att leta efter låtar själv, skulle kunna gå in här och hitta det! Jag ville även kunna skriva av mig (även om jag skriver väldigt privat) om vad som händer i min vardag, för det är väl ungefär vad man gör i en blogg eller hur?

Jag lyssnar på så otroligt varierad musik, även om jag specifierat mig ganska mycket här. Och när jag skulle bestämma vad min blogg skulle heta, satt jag länge och funderade vad som skulle passa, vilken musik jag lyssnade på mest under den tiden. Jag kom fram till att det mesta jag lyssnade på var RnB, Rap och Hiphop, mestadels RnB då.. Till Slut kom jag på namnet HipHopBreeze.

Jag tyckte och tycker fortfarande att det är ett jättevackert bloggnamn! Och jag tyckte även att det passade eftersom en betydande del av den musik jag lägger upp är hiphop, även om en annan del är RnB och rap.

Men ända sedan jag startade bloggen har jag fått ett par ( inte många men ett par) kommentarer om mitt val av bloggnamn.
"Du vet inte vad hiphop är, Du måste förtjäna mitt namn, Du lägger bara upp RnB-låtar blablablabla".

Men snälla nån, jag väljer väl själv vad min blogg ska heta? Ska det ens vara en diskussion om det? Skadar jag någon av det jag lägger upp, är något av det jag lägger upp stötande mot någon? NEJ!

Om jag hittar låtar som jag tycker är grymma men de är inte hiphop utan kanske rap, eller pop t.o.m, ska jag självklart få lägga upp det! Ni behöver inte gilla allt jag lägger upp, men jag har fortfarande RÄTT att lägga upp det.
Om någon av er inte håller med, då kan ni trycka på den röda X-knappen till höger direkt. Och då hoppas jag att ni aldrig kommer tillbaka heller för ni har inget här att göra.


Det här är min blogg och jag väljer själv vad den ska heta och innehålla!

Say what you wanna say
Postat av: Reader

You go girl! Stå på dig:)

2009-05-08 @ 21:53:03
Postat av: Anonym

Hej. Jag vill bah tacka dig för det du gör. Tack vare dig har en massa fantastiska låtar på moben. TAcktacktack. Fortsätt me de du gör bäst på ;) Din blogg är bäst, en va mina favvo ;D Du har en aaawsome musiksmak. Oh skit i alla som trycker ner dig, låt de hålla på. Jag tror nog att du är stark fast jah inte känner dig. Sluta aldrig blogga ;P<3

2009-05-08 @ 22:09:42
Postat av: Moa S

herregud.. idioteeeeer! du har en skitbra blogg verkligen, älskar den.. hittar så mkt ny musik här, inte bara det vanliga som spelas på the voice hela tiden om du fattar? jag är så intresserad av musik själv och letar mkt själv men detta är som ett extra extra tillskott, så jävla bra! :)

2009-05-08 @ 22:57:25
URL: http://xoxomoa.blogg.se/
Postat av: HipHopBreeze

Svar: Tack så mycket :D det är sånt här jag bloggar för!

2009-05-08 @ 23:27:38
URL: http://hiphopbreeze.blogg.se/

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0