Sleepy

Hej!

Sorry för zero uppdatering igår, hade för mycket att plugga. Fysik B-provet var idag, och kan ju säga att det gick åt helvete, troligtvis en av de svåraste proven jag någonsin gjort. Eller nej, THE svåraste provet jag någonsin gjort!

Aja, nog om det. Igår skulle jag springa och köpa en ny miniräknare under min så kallade pluggpaus, men det kliade så mycket i fingrarna så jag kunde helt enkelt inte hålla mig borta från att shoppa lite. Ginatricot låg precis bredvid, så jag kilade in dit och köpte ett fint nithårband och en stor ring.

Nu är jag så trött att jag börjat sluddra när jag pratar, ska ta en liten powernap tror jag.. "Jag har så jävla ont i huvudet" blev precis " Jag haj zåå drävja ont i huvdudet" haha!

Vad har ni gjort under helgen då? :)

Say what you wanna say
Postat av: Lana

har slappat mest under helgen ;)

hoppas du har en bra daaag, pöss

2009-05-11 @ 17:03:47
URL: http://lanci.blogg.se/
Postat av: Intenso

fysik är svårt

2009-05-11 @ 19:58:45
URL: http://intenso.blogg.se/

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0