Stänga ner bloggen?

Okej nu har jag varit otroligt dålig på att skriva här. Konstigt nog har jag haft mer tid än någonsin för det, men jag har liksom inte någon lust längre. Det börjar nog bli slutet för hiphopbreeze?

Det känns som att den här bloggen är för specificerad för mig, jag vill kunna variera mig så mycket mer. Men samtidigt vill jag inte radera allt det jag har skrvit i dessa månader, och börja om helt på nytt. Jag vill ta mitt pick och pack och flytta till en annan blogg.

Men oroa er inte, jag kommer fortfarande uppdatera med en massa musik, men jag kommer ha friheten att vara mer varierad också, kunna uppdatera oftare och sånt.
När kommer det här hända då?, Så fort som jag kommit på ett nytt bloggnamn, gjort en ny design osv. Men tills dess, fortsätter jag hänga här, ett tag till iaf.

Nu ska jag sätta mig och kolla på 90210, om min dator tillåter,

Puss på er

Say what you wanna say
Postat av: X

Läs om Carolina Gynnings hårda liv i mitt senaste inlägg!

Hoppas du får en fin lördag =)

/ la ragazza che si lamenta

2009-05-23 @ 17:50:17
URL: http://lamentarsi.blogg.se/
Postat av: NELLIE

läser du fokis, kenzas, kan dee's & kissies blogg? svara på det i inlägget "BLOGGAR JAG LÄSER" är du snäll :)!

2009-05-23 @ 19:18:31
URL: http://hellobunny.blogg.se/
Postat av: Petrich

taacka gud att du inte lägger ner med musik!

2009-05-26 @ 16:30:04
URL: http://petriiich.blogg.se/

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0