Lång text

Hej, har inte skrivit något eftersom jag inte haft ngn dator. Igår fick jag äntligen en ny mobil, yei! Har varit halvt mobillös sedan i september och har fått låna olika mobiler av vänner och familj sedan dess. Tycker den nya är ascool, 8.1megapixel-kamera i, har även internet så just nu sitter jag och bloggar från mobilen! Men iaf kortfattat om vad som hänt de senaste dagarna; jag har hittat balskor ska visa dem senare, första dagen på jobbet igår, jobbar 30 min varje dag, så skönt. Nu ska jag bara fixa lite grejer med baloutfiten, balen är ju imorn! så hörs vi snart puss

Say what you wanna say
Postat av: Alexx

Åh snälla posta en bild av hur du ser ut :D

kommer ihåg hur nerväs jag var inför min bal....

2009-05-20 @ 12:51:27
URL: http://vybz.blogg.se/

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0