Fried brain anybody?

Ni har väl inte missat att jag tidigare pratat om Jessica Mauboy, hon som kom två i Australian Idol?

Tänkte lägga upp lite låtar från hennes nya album som blivit döpt till "Been Waiting". Jessica är otroligt talangfull och har en fantastisk röst.

Har suttit och lyssnat på albumet nu och hon har en varierad blandning av dancelåtar/ RnBlåtar/ Poplåtar. Inte det bästa album jag hört, men smaken är som baken. Några av låtarna är dock riktigt bra. Tänkte lägga upp mina favoriter.

Jessica Mauboy- Running Back (favorit i repris)

Jessica Mauboy- Back 2 U

Jessica Mauboy- Used 2 Be

Jessica Mauboy- Empty

Jessica Mauboy- Let Me Be Me

Jessica Mauboy-Because

Måste sluta prata i mobilen, känner hur min hjärna smälter av strålningen. Lovar att man blir dummare och dummare för varje sekund man pratar i telefon. Ska lära mig att använda headset oftare..

Pussar


Say what you wanna say

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0