Tonight

Hej!

Idag var det julavslutning med en massa människor som spelade olika instrument eller sjöng solo.
Hade ingen aning  om att min skola hade så många talanger!

Nu är jag klar med alla julklappsköp. Alla pengarna är åter slut, måste nog skaffa mig ett jobb annars funkar det inte! tips någon?

Ikväll ska jag och Y hem till M. Blir nog askul kan jag tänka mig!
Vad ska ni göra ikväll?

Här får ni två Remix-låtar yeahhh!!  Älskar sista låten!!

Blvd Benny ft. Jadakiss & Fabolous- Rock It Out (Remix)



Lloyd Ft. Ashley Williams & Plies - Year of The Lovers (Remix)


Say what you wanna say
Postat av: Anonym

ha en fin dag!

2008-12-20 @ 11:20:36
URL: http://hape.blogg.se/
Postat av: Teluvio

åh din blogg är super me like, kul med en lite mer "annorlunda" blogg :)



tänkte kolla om du har lust att förklara hur man sätter upp videos från youtube?



Ha det bäst!

2008-12-20 @ 15:24:05
URL: http://teluvio.blogg.se/

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0