Lil Wayne konverterar

Vad är det här?

Lil Wayne har blivit rockare! Först låten Let it Rock och nu det här! Tänk om han lyssnar för mycket på sån musik att han glömmer det han själv är så bra på =S

Hehe, nä bra är han fortfarande och jag ska vara ärlig och erkänna att jag faktiskt gillar hans nya låt väldigt mycket. Han har ett helt nytt sound i låten istället flr hans vanliga Young Mula-blablabla. ( som iof oxo är bra ).

Gissa vad gruppen heter som han gjorde den nya låten med....



Fall Out Boy ft. Lil Wayne- Tiffany Blews

 

Pussar

Say what you wanna say
Postat av: Got2be- What you wanna be (: <3

Hej :) kolla gärna in våran blogg och kommentera så mycket du pallar (: <3

2008-12-08 @ 22:11:56
URL: http://gottobe.blogg.se/
Postat av: isabella malmborg

Men let it rock är fett skön!

2008-12-10 @ 23:40:02
URL: http://szerafia.blogg.se/
Postat av: Anonym

fett skön låt!

jag skriver också om allt möjligt med rnb o sånt min blogg e najs.. haha skoja men kolla den ;) älska din blogg!!!!!

2008-12-11 @ 22:01:48

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0