Yesterday + help

Hej Allihopa!

Fyfan vad roligt jag hade igår. När vi drog till Donken lyckades M flörta till sig TVÅ donken-meals helt gratis! Haha, kan även nämna att hon också har fått något nerladdningsprogram gratis av en kille hon hade känt i mindre än en vecka, Hahaha!

Kom hem runt klockan 6, astrött. Kastade mig i sängen och vaknade typ nu.
Vad gjorde ni igår?

Nu lite blogghjälp:
Fick frågan om hur man sätter in youtube-klipp i bloggen. Det är faktiskt väldigt enkelt!

Du går in på youtube och hittar klippet du vill lägga in. Till höger finns det två koder, den ena adressen, den andra som står under "Bädda in" är koden. Kopiera koden och gå tillbaka till ditt inlägg. Sedan trycker du på html knappen nedanför U. 
Klistra in koden där i inlägget du vill ha ditt youtube-klipp. Sedan trycker du på uppdatera. Då har du klippet i ditt inlägg. Nu är det bara att Spara och Publicera!

Pussar

Say what you wanna say
Postat av: M

BOOOOOZOO!

hahahaha va gullig du är ! hahaha mina mac mooodeeesss ..det måste vi göra om...ikväll ?? har sovit 3h vaknade full..assköönt! men what the hekk? :D :D

PUSS!

2008-12-20 @ 18:27:17
Postat av: Aleksandrass

Din van maste borja ge kurser till att florta till sig mat..

Skulle vara miljonar om jag inte bahovt betala for all mat jag atit hittils.. =o



2008-12-27 @ 01:23:56
URL: http://aleksandrass.blogg.se/

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0