We're making music

Hej!

Såg någon av er precis Grey's Anatomy?
Tittar aldrig på tv annars, men Grey's Anatomy är det enda jag aldrig, någonsin missar! Varje avsnitt är så bra för att det är en blandning av sorg, glädje, humor, allvar och kärlek. Har nog aldrig sett ett dåligt avsnitt, men favoritavsnittet är nog den då Meredith stoppar in sin hand i den där killens buk för att förhindra att stridskulan i hans mage ska explodera, minns ni den?

Tillbaka till musik, hoppas ni inte blivit för otåliga, idag har jag inte fastnat för så många låtar, kanske beror på att jag inte har kopplat in basen till datorn. En del låtar förlorar då sin skönhet tycker jag.
Sedan har så många artister börjat göra hiphop och RnB-låtar med inslag av teckno/ dance/ trance vilket jag absolut inte tycker om!      Synd, men antar att vi får vänta på bättre tider.


Här har ni iaf några riktigt bra låtar! Lashawn Daniels och Sterling Simms är för många väldigt nya namn, including me. Lashawn är egentligen enbart låtskrivare men han kör väl en Keri Hilson och sjunger sina egna låtar nu. Bra val tycker jag. Sterling släpper sitt nya album nästa år, om ni är intresserade ;).

Sterling Simms- This Is What It Sounds Like (Boom Boom)



LaShawn Daniels- Go Home



Pussar

Say what you wanna say

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0