Brandy

Minns ni Brandy? Det var hon som för ett par år sedan hade hitlåten Afrodisiac,  en av mina favoritlåtar på den tiden.

Kolla här nedanför om ni inte minns ;) (fortfarande inte sönderspelad för mig)

Brandy - Afrodisiac




Brandy och The Game har nu tillsammans gjort en Remix på Brandy's låt "Departed".


Personligen tycker jag att den här Remixen är way better, hennes orginallåt blev till och från lite tjatig  och skrikig när hon sjöng samma mening om och om igen, så när The Game fyller ut med lite skön rap blir den precis lagom för att jag ska kunna kalla den för BRA!

Ta o lyssna ni också :) ;

Brandy ft. The Game - Departed Remix



Pussar

Say what you wanna say
Postat av: N A T A S C H A

thanx dude =) !

2008-11-28 @ 08:41:07
URL: http://taschaa.blogg.se/

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0