Ingen rubrik i världen kan förklara min glädje

Yo!

Klockan 08.50 idag sprang jag ut ur klassrummet till datasalen och satt och väntade tills klockan var 09.00.
Klockan 09.00 släpptes biljetterna till konserten på Hovet, där my baby ska spela den 23 januari, ni vet vem jag menar... CHRIS FUCKING BROWN!!

Förra året spelade han på Berns där det är 20-årsgräns så då kunde inte jag vara med. Men i januari, DÅ J*VLAR!! Jag brukar nästan aldrig gå på konserter och nu när C.B kommer till Stockholm vet jag inte hur många som kommer köa för att kunna stå längst fram närmast scenen.

I vilket fall som helst, om det kommer fram att många ska köa så har jag bestämt mig för att antingen tälta eller komma dit otroligt tidigt på morgonen. Vi får se hur det går ihop med att den som sagt är mitt i vintern och svinkallt:P...!

Hoppas ni också köpt biljetter alternativt gör det snart, för jag kan tänka mig att dom tar slut lika fort som nya kollektioner på H&M...

Pussar


Say what you wanna say

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0