It's a beautiful day

Salut!

Idag är jag på gott humör!

Fick donken-mat till middag, har pluggat bra idag, har hittat EN MASSA nya låtar, det har snöat så fint, såg på GossipGirl (love it) Dan är så het att jag smälter!!!! En bra dag helt enkelt!

Märker även att besökarantalet har ökat vilket är otroligt roligt! Hoppas ni stannar med mig och inte bara kikar in och drar :S And tell your friends about me too! ;)

Den här låten hittade jag när jag kikade in på Young Jeezys myspace-sida.
Vill slå mig i huvudet för att jag inte upptäckte honom förrän mindre än en månad sen. Känner att han börjar växa till att bli en av mina favoriter, tycker ni inte?



Hur har eran dag varit? Hittat några nya låtar?

Young Jeezy- Crazy World




Pussar


Say what you wanna say
Postat av: Helen

Nu har jag min första blogg tävling! Jag kommer ha flera fram till nyår och vinsterna blir bara bättre och bättre :) så kolla in och var med och tävla, vinner du inte denna har du chans på de övriga sen!! Lycka till :)

2008-11-24 @ 01:11:37
URL: http://heleeens.devote.se
Postat av: Anonym

fin design!

2008-11-25 @ 19:52:31
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0