Remix

Hej allihopa!

Saco-mässan idag har verkligen fått ett lyft från tidigare år. Har fått en massa information och för er som är nyfikna så kan jag säga vad valet efter gymnasiet lutar mot...

Santa Barbara City College!

Så för er som också ska dit och plugga kan jag bara säga en sak: Vi ses där! Är så jävla taggad att jag dör.
Antar att jag måste visa min identitet tills dess, annars vet ni inte vem jag är ;). Men det får ni vänta med så ni kan bli lite nyfikna hehe.

Här sitter jag och försöker göra något ointressant (mitt face) till nåt intressant. :P Men,men nu återgår vi till musik.

Eftersom de flesta artister antingen släppte sina låtar för ett tag sen eller gör det om några dagar får vi helt enkelt lyssna på lite nygamla låtar tills dess.

Här har ni Lloyd och Ludacris med låten How we do it


Say what you wanna say

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0