Send me a message

Hej Allihopa!

Ikväll ska alla ut på krogen, så då blir det för mig att stanna hemma :(
Det blir stor middag, efterrätt, chips och sedan datorn. Är inte en tv-typ precis.

Men,men desto mer låtar för er eller hur?

Svenska Robyn har blivit en riktig kändis utomlands och har gjort ett par låtar tillsammans med superstjärnor.
Nu har en ny låt kommit ut mellan Robyn och Snoop Dog. Lite techno-känsla i den tycker jag men bra är den iaf!

Robyn ft. Snoop Dog- Bump Like You




Sedan har vi Avant, en amerikansk R&B-sångare. Jag vet inte om ni alla känner till honom eftersom man sällan hört hans låtar spelas på radion. En av hans nya låtar har precis läckt ut och jag tänkte då visa er den.

Om ni trycker på länken kan ni även ladda ner låten ;).

Avant- Message In A Bottle





Say what you wanna say
Postat av: Anonym

bra låtar!

2008-11-29 @ 21:52:54
URL: http://hape.blogg.se/
Postat av: Misslyyckad´

Bra låtar :D

2008-11-30 @ 11:01:38
URL: http://misslyyckaad.blogg.se/

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0