Välkomna till HipHopBreeze!

Hej allihopa!!

Nu har jag liksom många andra startat en blogg. Men skillnaden med min är att den inte är ännu en modeblogg ;)

Tyvärr är utbudet av hiphop, rap och r&bmusik i Sverige ganska begränsat och jag kan förstå mångas frustration när samma låt på radion spelas om och om igen. Ofta är låtarna egentligen släppta för flera månader sedan i exempelvis USA, vilket gör mig (och förmodligen er andra också) väldigt irriterade när vi inte får ta del av dem direkt.

Jag hoppas att ni musik-junkies där ute som känner som jag klickar in er här och följer mina inlägg.

Enjoy the music


Say what you wanna say
Postat av: Anonym

tung du e ! , fortsätt med d ;D

2009-04-29 @ 11:50:54

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0