090409

Godmorgon!
Shit, sorry att jag inte skrivit nåt idag,

Igår var jag och såg en shopoholics bekännelser. Den var skitbra och hur rolig som helst. Man blev nästan svimfärdig när man såg hennes garderob ( helt underbar).
Idag har jag gått runt på stan i hopp om att hitta en balklänning, men nix. Stockholms utbud är riktigt trist. Så istället gick vi till ICA och köpte en hel kyckling och potatisgratäng till lunch. Yummy!

Nu sitter jag iaf här igen och lyssnar igenom en massa låtar. Tänkte visa er ett par som jag tyckte var riktigt bra. Såklart är Lil Wayne med i en av låtarna.

Joell Ortiz ft Novel Stand Up



Chrishan - Bitch Look At Me Now Feat Lil Wayne


Say what you wanna say
Postat av: Ally

hmm, inte så förtjust i hiphop jag :)

2009-04-09 @ 17:43:18
URL: http://alexitas.se
Postat av: nadia a.

Hello där! :) Hoppas du får en super skön kväll! <3

2009-04-09 @ 19:05:12
URL: http://streetshero.blogg.se/

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0