I'm not dead

Tja,

Idag har jag dragit runt på stan i det här otroligt fina vädret! Jag och Y gick efter skolan runt i NKs mataffär och åt gratisprover av mat innan vi till slut gick till Kungsträdgården och njöt av solen.

Igår var jag som sagt på en skiva där jag var utklädd till prosituerad. Nu skulle sett hur folk kollade på mig på vägen dit, haha! En brud tvärstannade, och bara stog och gapade. I went all in på min klädsel ;). Tyvärr blev kvällen ganska misslyckad eftersom det blev en massa problem och chaffs plus att jag var tvungen att gå hem klockan 10.. borde hotat dem med polisen om jag inte fick stanna eftersom de serverade mig vin till middagen ( är under 18) :P.
     Gick alltså hem skitförbannad och asslampigt klädd (Inte bra kombo). Så när en äcklig gubbe går fram och bah: nejmen heej sötis, var ska du?" dampar jag loss på honom haha.

Nu ska jag och papi grilla lite kött och majs, en första sommarmiddag :D

Pussar

Say what you wanna say

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0