Min inspiration

Många bloggar handlar om mode, inte nödvändigtvis för att det är intressant men för att det är kul. Mode är kul, det är roligt att titta på bilder med en klockren outfit, eller en helgalen kombination av kläder som ger en en grov dos inspiration.
Plagg och färger man aldrig hade kunnat tro skulle funkat ihop ser man på bilden och tänker: " Fyfan vad snyggt, jag vill inte ha bara den tröjan, jag vill ha hela outfiten!".

Jag har lite svårt för bloggare som Elin Kling som en månad kan säga att slitet och trashy är asfult, men helt plötsligt när det är mode, då är det skitsnyggt.

Men något jag verkligen älskar är Lookbook. Där kan man hitta folk från alla världens hörn som bara vill visa upp sin stil, inte bara det som är mode nu. Tittar in varenda dag och man fastnar där väldigt enkelt eftersom sidan aldrig tar slut!

Här har ni några klockrena exempel:

181121_boyfriend-jean2



     

180987_blow





181876_100_5833

Stört snyggt
Ciao

Say what you wanna say
Postat av: Johanna

Åh vem älskar inte lookbook? Alla är typ snygga där!!!

2009-04-18 @ 18:36:11
URL: http://chanceux.blogg.se/

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0