Vårvärme

Tjaaa,

Har suttit och fikat ute i värmen i flera timmar, solat ansiktet och haft det allmänt trevligt. Det har varit sjukt varmt idag, vilket uppskattas mycket!

Nu sitter jag hemma och chillar, om någon timme ska jag träffa Y och B för att kolla på skivlokalen en extra gång. Funderar på att sätta på mig mjukisbyxor och dra ut och springa sen, när det endå är så varmt och skönt!

S har för övrigt fått grov halsfluss, typ största bölden i halsen jag någonsin sett, hon lever på antibiotika och smärtstillande nu.
Haaha, ett piller av hennes smärtstillande motsvarar ett glas vin sa läkaren och hon ska ta en sån varje 1,5h under hela dan. HAHA, hon kmr vara konstant påverkad, sweet! Ska hem till henne ikväll, iklädd ett musnskydd för att inte bli smittad ;)

Pussar


Say what you wanna say
Postat av: frida

Häftig blogg! Annorlunda och awesome!

2009-04-07 @ 21:56:18
URL: http://fradaa.blogg.se/

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0