First day of school

Hello!

Vårterminens första skoldag imorgon. Seriöst, jag orkar inte ännu ett halvår med plugg och sömnlösa nätter framför Fysikboken. Ska börja träna tror jag, då kan jag springa bort stressen, typ.

Nu ska jag sova ett tag, inatt ska jag dygna till mitt och S projektarbete. Har bara engelska och franska imorgon så det kommer nog inte ta så stor skada.

Nu Jersey Devil ft. Lil Wayne- Different Girls (min nuvarande favoritlåt)



Tänkte på minna er igen lite grann om Chris Brown konserten. Nu finns det bara ett fåtal biljetter kvar så skynda er och köp en biljett här!
Slänger också in lite pics från Berlin senare,

Pussar

Say what you wanna say
Postat av: Anonym

Hej,tänkte fråga hur gammal du är och vilken linje du går i om du går på gymnasiet?

2009-01-08 @ 19:19:53
Postat av: HipHopBreeze

Hej! Jag är 17år och går Naturvetenskapliga linjen. :)

2009-01-09 @ 01:14:37
URL: http://hiphopbreeze.blogg.se/

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0