Bloggar

Vet inte om jag sagt det innan men jag är en riktig bloggnörd. Har ett par stycken jag dagligen läser och sedan hittar jag mig in till nya varje dag. Därför tänkte jag berätta vilka jag bloggar jag läser;

Kenzas: har iof blivit ganska tråkig nuförtiden, men det är kul att kolla på bilderna.

Blondinbella: har under senare tid ändrat helt uppfattning om henne. Tycker att hennes inlägg har blivit intressantare, med en massa vardagstips, ironi och åsikter och roliga bilder.

Amanda Berg: älskar hennes stil, och sminkningar. Ge mig hennes garderob, snälla!

Lisaplace: Asskön stil, och jättefina bilder. Vill ha hennes kamera :P Man blir glad av hennes blogg

Kissies: Älskar att hon säger vad hon tycker utan att hålla tillbaka eller bry sig om vad andra tycker. Dock är hon ganska blåst och omogen till och från.

Taschas: Älskar att bloggen är så personlig, en massa bilder, houselåtar, vardagshändelser och väldigt mycket Adriana Lima.

Almah: Jättevackra bilder, tyvärr är updaten så kass, och outfitsen är likadana varje dag så jag börjar tröttna.

EmmaNygren: Nyfunnen modeblogg, tjejen är sjukt lik Ashley Olsen.

Stina-Lee: Vacker tjej, men väldigt tråkig blogg, går mer och mer sällan in på den. 

Det är de bloggar jag läser mest, sedan finns det några jag går in på nån gång per månad, men de kan jag tipsa om en annan gång.

Nu lite låtar;

Brandy- One Thing




Lashawn Daniels- Same Ol' Love Song


Say what you wanna say

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0