Dreglar av låten..

Ahhh!! Den här låten tar mig tillbaka till C.B's konsert när han gjorde hela publiken galen av hans heta Take You Down-dans. Yummy, den galna groupie'n inom mig bara skrek efter mer!!

Men sen kom jag på att det finns en liten C.B:look-a-like fast där kvinnomisshandeln uteblir. Ni som kollar på 90210 vet väl vem jag menar? Dixon förfan! Där snackar man serious eyecandy!

Chris Brown's musik, Drake och Yung Berg's version, kan det bli bättre? Don't think so!

Drake ft. Yung Berg- Bring It Back



Ska gå och jobba nu, Ciao!

Say what you wanna say
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Åh, jag var också på Chris´s konsert, så himla bra den va! :D

2009-06-09 @ 19:10:49
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: sofie

sv: okej :P du hade inte svarat i det inlägget som jag skrev en fråga i :P Det var om Eminem, om han har släppt en nytt album?

2009-06-10 @ 00:20:37
URL: http://sofieantonsson.blogg.se/

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0