Ps

Tjaa!

Tänkte bara ge er en liten update!

Idag ska jag sitta nergrävd i papper och skriva om folkmordet i Rwanda till mitt franska projektarbete. För att få mina 30 högskolepoäng måste jag ha avklarat det här projektet och den ska in på onsdag så jag måste verkligen sitta och skriva för fullt.

Annars då, jag är snart klar med den nya bloggen, det som är kvar att fixa är väl headern och lite smådetaljer på designen. Den blir väl ganska lik den här om jag inte orkar hehe :P

Om ni har några önskemål eller nåt, så äre bara att säga till :)

Här har ni en skön lite låt frpn R.Kelly, och förlåt ännu en gång för att jag varit dålig att uppdatera med musik, jag ska bättra mig!

R. Kelly- Shorty



Say what you wanna say
Postat av: © A N N A » Design, foto, tävlingar! ♥

Behöver din blogg ett lyft?

Vill du ha fler besökare?

Snyggare design?



Tro mig, du får fler läsare med snygg design.

Jag har hjälpt över 70 stycken, och jag vill hjälpa dig med :)

Hör av dig! :]

2009-06-01 @ 23:58:23
URL: http://akolan90.blogg.se/
Postat av: sannie

ha en fin dag! :)

2009-06-02 @ 10:28:25
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0