all these fashionslaves

Haha jag citerar Y som så fint kommenterade på den här bilden jag skickade till henne:
"Dagens Outfit: Kofta med hål i, mobil lånad, jeans för korta. Ganska nöjd med min outfit, casual inte för modeslavig. Puss och kram ses på stan/ Elin Kling"




Haha, jag har en vana av att använda mina favoritplagg så mkt att de tillslut slits sönder, vara så klumpig att jag gör sönder två mobiler på mindre än 3månader och lyckas växa ur byxor utan att egentligen växa speciellt mycket. 
Sen är det alltid lite kul att driva med modeoffer som slaviskt följer alla trender, fula som snygga.
Haha och jag har ju hört att för korta jeans, kläder med hål i och lånade saker är de allra hetaste trenderna just nu? ;) 

Pussar

Say what you wanna say
Postat av: Anonym

lägg ut en bild på dig, med ansikte.

2009-03-04 @ 16:37:19

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0