Today is the day

Haha,

Som jag skrev förut var jag tvungen att läsa ut boken The Great Gatsby. Palla, tänkte jag.
Så nu sitter jag här med en cd-skiva med The Great Gatsby-ljudboken. Inte som musik för öronen precis, men bättre än en riktig bok!

Har btw glömt att påminna er om en sak, idag släppts officiellt The Dreams nya album Love vs. Money med ett par grymma låtar däribland Rockin' That Thing, My love,  och sköna låten Put it Down.

Så ut med er och köp skivan! Eller, ja... ladda ner går ju också bra :) 

The Dream- Put It Down



Pussar

Say what you wanna say
Postat av: Cristin

Riktigt fin blogg du har! :)

Ska vi prenumerera på varandra på bloglovin? Om du vill det kan du lämna en kommentar hos mig och säga att du lagt till mig så lägger jag till dig direkt när jag ser kommentaren.

Ha det super!

2009-03-10 @ 21:48:43
URL: http://ccristin.blogg.se/

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0