so sweet

Ni minns väl att Rihanna och T.I  spelade in en egen version av låten Dragostea Din Tei, där de blandade dance med RnB och kallade låten för Live Your Life?

Nu har Flo Rida tagit efter och tillsammans med Wynter gjort sin egna version av (min gamla favotilåt )dance-låten Eiffel 65s låt Blue. Jag fullkomligt älskar den!

Hoppas detta skapar en trend för jag vill verkligen höra fler dance-låtar omgjorda till RnB-låtar! fan, och jag som precis slutat obsessa över hans förra låt Action (You can be my shone)...

Flo Rida ft. Wynter- Sugar



Pussar

Say what you wanna say
Postat av: Em

Kikar in igen... :) Haft en bra dag?

2009-03-09 @ 22:20:53
URL: http://emelojs.blogg.se/

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0