Smoke weed everyday

Hej,

Är det någon annan som sitter och kollar på 3.an med mamman som provar på att röka på i en månad?

HAHA, så jävla skön! Själv är jag emot all form av droger och tycker att det bara är onödigt att testa.
Men det här tycker jag ändå e jävligt roligt! Haha ser ni hur hennes ögon blir mindre och kisar när hon e hög? Eller att hon börjar prata lustigt och osammanhängande. Skrattar fan ihjäl mig.

Tycker det är ett väldigt smart avsnitt, som faktiskt lärt mig lite nya saker. I skolan får man ju bara höra att knark, det dödar och om du provar då kommer du sluta som lodisen på stan som står och snackar med sig själv.

Men jag tror det är viktigt att få se hur det påverkar en på riktigt. Så allihopa, kolla på 3.an innan avsnittet är slut!



Pussar

Say what you wanna say
Postat av: missbui ♥

sv: skulle nog tänkt på de haha (aaa) men ja, dom är iaf lika.. även om man nt ser en skarp bild :d hihi.



så hiphopish din bloggish är :D HAHA skitnixe, äntligen en hiphop blogg:D

2009-03-11 @ 23:00:08
URL: http://missbui.blogg.se/
Postat av: Lavali

missade det, lät ju helskoj :D

vad hette den, kanske finns på youtube som man kan snoka på istället

2009-03-12 @ 00:10:54
URL: http://lavali.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det där prog va rolig! Men vilken risk man tar egentligen. Kan ju säkert lätt bli beroende efter allt hon testade =p

2009-03-12 @ 10:56:16
URL: http://neeva.blogg.se/

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0