Grattis!

Gud vad härligt väder!

Idag tar en av mina kompisar studenten, Grattiss!!! så efter min (enda) lektion idag ska jag springa över till hennes skola och fira henne som tusan! Shit vilken tur hon hade också med vädret, igår spöregnade det och var skitkallt, nu är det varmt och strålande sol! Hoppas jag får samma tur nästa vecka då det är min tur ;)

Efter hennes student och mottagning ska vi antagligen sätta oss och grilla någonstans, så jag får inte glömma bärbara högtalarna jag lovade att ta med!

Vad ska ni göra idag?


Say what you wanna say
Postat av: Aschmanda

Låter bra!



Nej idag ska jag ta det lugnt ! Diggar din blogg asså !

2009-05-29 @ 18:32:28
URL: http://aschmanda.devote.se

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0