Man ska aldrig snacka skit

Sorry ingen uppdatering idag inte,

Fysiken tar jävligt stor plats, och efter vad som hände idag är det bara ännu viktigare att det går bra!

Haha, jag och en kompis råkade säga lite dåliga saker om min lärare när han stog PRECIS bakom mig, fan jag och min stora käft!!
 Måste sluta med det hära skitsnacket mot just lärare, under tre år har liksom 5 av dem råkat stå bakom mig när jag sagt nåt dåligt om dem. Ungefär så här lät det;

R: Hur var lektionen, seg lr?
Jag: Ja, asså jag får panik, han sitter ju bara och räknar tal. Haha och vet du, han erkände själv att han inte kunde Fysik, han sa " jag kan egentligen inte förklara fysiken, jag kan bara lösa tal, hehe", liksom No kidding, kom du på det idag eller?
R: Haha, ja men det är ju för att han egentligen inte har någon riktig utbildning i ämnet, så han kan det ju inte.

Båda vänder oss om och inser att han står precis bakom oss, vi tittar ner i marken och skyndar oss till våra klassrum.

Alltid denna otur....


Say what you wanna say
Postat av: Bea

Hoppas du haft en bra dag :D

2009-05-05 @ 23:04:45
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0