Nostalgi

Godmorgon!

Satt hela kvällen igår och lyssnade på en massa nostalgi-låtar av Blue och Avril Lavigne.
Blue var min favoritkillband när jag gick i 6.an-7.an och jag kunde (kan) alla deras låtar utantill. Får en massa roliga flashbacks till den tiden när jag lyssnar på låtarna, så himla roligt! Och Avril Lavigne var jag helt besatt av i 6.an till 8.an! Hennes skivor Let Go och Under My Skin lyssnade jag sönder och de låtarna kan jag också utantill, haha! En sommar bilade min familj ner till Frankrike och det var det ENDA jag lyssnade på under hela resan ner, vistelsen och resan upp! 

Älskar att lyssna igenom musik som man inte lyssnat på på ett bra tag. Vad har ni för nostalgi-musik?

Say what you wanna say

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0