The Demo

ÅHHH!
Nu vet jag hur Lil Wayne och Madonna's nya låt Revolver kommer låta!
Lyssnade precis på demon precis, det är alltså INTE Madonna som sjunger ännu, Lil Wayne är iaf med i andra versen and he kills it!!

Fan vad bra den är!!  

Demo for Lil Wayne and Madonna- Revolver


Say what you wanna say
Postat av: Ahlam Hammoud

Jag förstår precis vad du säger gumman .. men vi tror på en Gud monoteism, dt är dt islam går ut på, även kristendomen och judendomen har detta. Vi vet att det finns en Skapare.



Jag ser att du läser natur hehe, där har vi ngt gemensamt;)



Om nu planeterna inte kan "ramla" ner pga av gravitationskraften, vem skapade denna kraft? Den kunde inte bara dyka upp sådär, dt krävs ngt för att skapa någonting. Det är samma sak, som när du cyklar. Du kan stå och kolla på cykeln i en evighet, men den kmr ALDRIG att röra sig om inte ngt påverkar systemet, dvs en yttre kraft, och denna kraft e du. Så tänk dig om en cykel behöver en yttre kraft för att kunna rulla iväg, hur kan då universum som är obeskrivligt stort inte funka utan en yttre kraft?



Jag förstår precis vad du säger, hoppas även du förstår dt jag vill säga.

Älskar din blogg btw, keep up the good job;) <3

2009-05-16 @ 13:03:44
URL: http://ahlamhammoud.blogg.se/
Postat av: MILANISTA BABY

Hej igen sötis.

Jag har frågestund hos mig, fråga på vetja :)

kramar :)

2009-05-16 @ 13:27:45
URL: http://nilabukar.blogg.se/
Postat av: an

åååh å himla bra demo, längtar tills låten! :>

2009-05-17 @ 13:47:07
URL: http://nittioniograman.blogg.se/

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0