Yesterday

Hej igen!
Nu sitter jag hemma hos pappa och barnvaktar lillebrorsan. Han har vaknat flera gånger och skriker som en galning. Men nu sover han iaf, tack och lov..

Har helt glömt att berätta om gårdagen! Igår var nog den mest lyckade dagen på länge!
 

Först fick jag veta att jag får MVG i Engelska C, vilket kändes asskönt. Efter lektionen gick jag och några till till EG och såg på deras utspring, min kompis tog ju studenten därifrån igår och jag var så stolt över henne :). Efter det åkte vi på deras flak och de var sjukt kul, alla var så jäkla glada och spårade, just like it's supposed to be! 
Musiken var bra, det fanns hur mycket öl som helst och alla var på helt galet humör. Vid ett tillfälle var vägen så snäv och en parkerad bil tog upp så mycket plats att lastbilen inte kom förbi, så typ 15-20 pers hoppade av flaket och LYFTE på bilen, haha!!

Efter att ha fått gå hem dyngsur och duschat av mig all öl drog jag till hennes mottagning, som också var riktigt kul. Men det blev lite ändrade planer i slutet, istället för grillning drog S, B, CY och jag ut till ett ställe som heter Wokhouse ( och jag kom in!),

Vissa av dem ville dra hem effteråt men jag var för taggad för att bara gå hem så vi beslöt oss för att försöka komma in på Berns, and hell yes, vi kom in!  
Min kompis S blev då uppraggad av Ghostface Killah som var där och spelade och fan vad det kommer vara topp-diskussionsämnet för henne i veckan..haha!! Iof dissade hon honom. menmen.


Så idag har jag bara vilat och gjort typ ingenting. Just nu sitter jag och överför bilderna från igår genom bluetooth överföring, och shit vad segt det går! 200 bilder har jag på min mobil och alla ska över.

Såhär såg jag iaf ut igår på mottagningen;

Fuck gymnasiet haha! 6dagar kvar till min egna student!




Pussar

Say what you wanna say
Postat av: C E L I A ' S bloggliv «

Söt blogg :)

Ska vi prenumenera på varandras bloggar? :*

2009-05-31 @ 10:06:45
URL: http://ceeelias.blogg.se/
Postat av: Elina♥

Om jag fattat det rätt behöver du bara gå in på denna sidan och värva några medlemmar så kan du få över 1 miljon besökare:)

länken: http://www.viraltrafik.se/?Elinalatin

(usch vad jag hatar när andra bloggaare skickar reklam så du får gärna hata mig med haha! men du kan ju ge det ett försök..)

Ha en bra dag♥♥♥

2009-05-31 @ 10:35:03
URL: http://elinalatin.blogg.se/
Postat av: Erika Drake af Hagelsrum

Oh vad kul! Grattis :)

2009-05-31 @ 13:20:04
URL: http://justoneystadrake.blogg.se/

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0