Uppe tidigt, typ

Kolla vad tidigt jag är uppe!

Solen strålade rakt in i mitt rum och jag kunde välja mellan att antingen ligga kvar och svettas ihjäl, eller gå upp, sätta mig i solen och svettas ihjäl. Ska skaffa mig lite till bränna och fortsätta på engelskaprojektet, som aldrig tar slut suck..

Tycker Stat Quo's version e mycket bättre, försökte hitta versionen med bara Teairra Mari och Jeremih, men lyckades inte, så ni får leta själva :) Den är GRYM!!

Jeremih ft Teairra Mari & fabolous & Luda- Birthday Sex ( Remix )



Ciao

Say what you wanna say
Postat av: Petra

hej! du har inte lust att skicka din spotify lista till mig? du har så sjukt många bra låtar..

2009-05-02 @ 15:29:53
URL: http://petriiich.blogg.se/
Postat av: HipHopBreeze

svar petra: tack så mycket, har tyvärr inte spotify på den här datorn (pappas), får inte ladda ner det pga av nåt policy på hans jobb, har inte så mga låtar på min spotify heller ( har inte hunnit fylla listorna :P, men nästa vecka har jag en annan dator, då kanske ja kan skicka :)

2009-05-02 @ 15:51:11
URL: http://hiphopbreeze.blogg.se/

Say what you wanna say:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0